Uvod u istraživanje ključnih riječi

Naslovnica / Uvod u istraživanje ključnih riječi

Jedan odgovor na “Uvod u istraživanje ključnih riječi”

  1. […] Oglašavanje na društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama odvija se na relativno suptilan način, u obliku sponzoriranih objava koje su izgledom jednake drugim objavama. Takva vrsta oglašavanja je efikasna, ali i ekonomična. Isticanje na Google pretraživaču nije zanemarivo – oko 90% korisnika klikne na prve 3 stvari koje im se ponude nakon pretraživanja. Na pozicioniranje na pretraživaču također utječe i kvaliteta vašeg contenta. Dobar blog čini čuda za SEO. […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

 
Upiši svoju email adresu.