Zašto biste trebali početi razmišljati o content marketingu?

Naslovnica / Zašto biste trebali početi razmišljati o content marketingu?

9 komentara na “Zašto biste trebali početi razmišljati o content marketingu?”

  1. […] smo već kako postaviti i jasno definirati content marketing strategiju. Ako ste jasno definirali ciljanu publiku, saznali što ih zanima, najčešća pitanja, teme koje […]

  2. […] i implementirati? Pisali smo već o tome što je content marketing, zašto se sve više koristi i koje koristi donosi. Sada vam donosimo 6 čestih grešaka u content […]

  3. […] content marketingu smo već puno pisali pa je tako pisanje bloga neizbježno i u turizmu. Dobri […]

  4. […] je postao najprepoznatljivija marketinška mantra 21. stoljeća. Content je svugdje oko nas. Content je sve. Ako nemaš content, bolje je da zatvoriš firmu. Morate pružati vašim klijentima samo najbolji […]

  5. […] već pomalo izlizana mantra o tome kako je “content kralj”, ali pogodite što – content je kralj. Dobar koncept će, nekako uvijek isplivati sam od sebe. Ja vam ne mogu reći kako napraviti video […]

  6. […] već pomalo izlizana mantra o tome kako je “content kralj”, ali pogodite što – content je kralj. Dobar koncept će, nekako uvijek isplivati sam od sebe. Ja vam ne mogu reći kako napraviti video […]

  7. […] ili pak Google oglase. Slažemo se, u području digitalnog marketinga oni predstavljaju ono što content marketing predstavlja u suvremenim marketinškim metodama. Kralj društvenih mreža, Facebook, u jednom je […]

  8. […] No. 3 – Zašto biste trebali početi razmišljati o content marketingu? […]

  9. […] agencija za digitalni marketing, neizmjerno cijenimo i promičemo dobar content. Content se odnosi na različiti sadržaj koji kreirate za svoje korisnike – potencijalne goste i […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)