Vjerujemo da ste već čuli nešto o content marketingu, svi sada pišu o tome, spominje se kao novi trend i svi ulažu u to. Jasno definirana strategija content marketinga može vam donijet brojne koristi, počevši od stvaranja snažnije veze s kupcima, jačanje brenda te podizanje ranga vaše web stranice na tražilicama.
O čemu se točno radi?
Znate li, za početak, što on točno predstavlja? Već smo pisali o tome na našem blogu i najjednostavnije rečeno, predstavlja sadržaj u formi pisanja bloga, pisanja članka, ebooka, videa, infografike i ostalih oblika.
Content marketing predstavlja novi način oglašavanja na Internetu, međutim sasvim drukčijom metodologijom od tradicionalnog oglašavanja i samo je dio cjelokupne strategije digitalnog marketinga. Korisnici su preplavljeni morem oglasa koji stavljaju naglasak na proizvod: „naš proizvod je najbolji“, „ naš proizvod je najefikasniji“ i slično .To više nije zabavno, dapače, naporno je. Ne kažemo da ne djeluje, samo da postoji drugi način.
Content marketing ima skroz drugačiji pristup. Njegova svrha je dati odgovore na pitanja korisnika, dati mu rješenje problema, educirati ga, pomoći mu u izboru. U prvom planu nije proizvod, već korisnik, i sadržaj koji njega zanima.
O čemu pisati?
Sigurno se pitate: kako ću znati što pisati, o čemu, kako?! Odgovore na ta pitanja dobivate svaki dan. Što vas kupci najčešće pitaju, s kojim problemom vam se obraćaju, što ih najviše zanima. Slušajte svaki dan što vam govore i što vas pitaju, jer upravo je to sadržaj kojeg želite objaviti. Ne znate pisati, obratite nam se za pomoć.
Recimo da posjedujete prodavaonicu IT opremom, prodajete domaći med ili nudite vulkanizersku uslugu. Uopće nije važno, jer u svakom slučaju imate korisnika koji traži određene informacije i traži rješenje svojih problema.
- Ponudite mu taj sadržaj.
- Dajte mu savjet za određeni softver.
- Objasnite mu zašto je med toliko zdrav.
- Educirajte ga kako se brinuti za svog limenog ljubimca.
Sve ih to zanima i vjerujte, sve to pretražuju na Internetu.
Koje koristi donosi?
Osim što nudite koristan sadržaj svojim korisnicima, pokazujete im da znate to što radite. Kvalitetnim sadržajem dokažite to znanje, jer će vas doživjeti ozbiljnije, i što je najvažnije, tako ćete zadobiti njihovo povjerenje i poboljšati odnos s njima. Svrha pisanja ovakvih sadržaja je podizanje svijesti o proizvodu, o brendu. Također više sadržaja na vašoj web stranici podiže rang u organic search-u. Za one koji ne znaju, organic search je onaj dio sadržaja koji tražilica prepoznaje kao korisno i relevantno te ima bolji rang u rezultatima pretrage. Što više čitaju o vama i što više znaju, vjerojatnije će se lakše odlučiti na kupnju vašeg proizvoda ili usluge.
Podatak govori kako je čak 60% kupnji odlučeno prije nego se uspostavi kontakt s prodavačem, te čak 64% kupaca provjeri vaše poduzeće na Internetu prije nego se odluči na prvu kupnju. Više od polovice! Ponudite im bolji sadržaj od konkurencije, uložite malo vremena da sadržaj bude kvalitetan i primamljiv. Shvatite ove brojke ozbiljno i počnite razmišljati o vašoj content strategiji, jer konkurencija sigurno već razmišlja.
Ulažete li u content marketing? Kakva su vaša iskustva?
Izvori slika:
1. www.contentfac.com/the-good-word-why-businesses-need-content-marketing/
2. http://fromthedonutshop.com/page/2
3. www.embracingadventure.com/2013/11/26/10-tips-from-a-former-caregiver-for-parents-with-children-in-daycare/
echo adrotate_group(8);
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] smo već kako postaviti i jasno definirati content marketing strategiju. Ako ste jasno definirali ciljanu publiku, saznali što ih zanima, najčešća pitanja, teme koje […]
[…] i implementirati? Pisali smo već o tome što je content marketing, zašto se sve više koristi i koje koristi donosi. Sada vam donosimo 6 čestih grešaka u content […]
[…] content marketingu smo već puno pisali pa je tako pisanje bloga neizbježno i u turizmu. Dobri […]
[…] je postao najprepoznatljivija marketinška mantra 21. stoljeća. Content je svugdje oko nas. Content je sve. Ako nemaš content, bolje je da zatvoriš firmu. Morate pružati vašim klijentima samo najbolji […]
[…] već pomalo izlizana mantra o tome kako je “content kralj”, ali pogodite što – content je kralj. Dobar koncept će, nekako uvijek isplivati sam od sebe. Ja vam ne mogu reći kako napraviti video […]
[…] već pomalo izlizana mantra o tome kako je “content kralj”, ali pogodite što – content je kralj. Dobar koncept će, nekako uvijek isplivati sam od sebe. Ja vam ne mogu reći kako napraviti video […]
[…] ili pak Google oglase. Slažemo se, u području digitalnog marketinga oni predstavljaju ono što content marketing predstavlja u suvremenim marketinškim metodama. Kralj društvenih mreža, Facebook, u jednom je […]
[…] No. 3 – Zašto biste trebali početi razmišljati o content marketingu? […]
[…] agencija za digitalni marketing, neizmjerno cijenimo i promičemo dobar content. Content se odnosi na različiti sadržaj koji kreirate za svoje korisnike – potencijalne goste i […]