Na početku 2016. godine oprostili smo se s nekima čija će nam lica nedostajati gledati na ekranima. Žuži, Alan i David imali su, osim neizmjerne karizme, još ponešto zajedničkog. Ponajprije, shvatili su da je autentičnost i osobni pristup u radu onaj šlag na torti koji svi ostavljaju za kraj jer ima neobjašnjivo najbolji okus. Znate li zašto je taj okus tako dobar? Zato što je sadržajan i pun, baš poput i kvalitetno osmišljene marketinške kampanje, bez obzira na to gdje je plasirana.
Iako će nam pojave Žuži, Alana i Davida nedostajati kako u tradicionalnim, tako i u online medijima, ono što nam neće nedostajati u tradicionalnim medijima je onaj klasični marketinški pristup u kojem se publika ostavlja na milost i nemilost mašte marketingaša u nemogućnosti pružanja odgovora ili reakcije. Međutim, publika nije komforna i pasivna kao što su je mnogi komunikacijski teoretičari prije pojave novih komunikacijskih kanala smatrali, niti će ovaj tekst biti oda konzumerizmu i različitosti. Ono što publiku čini aktivnom jest njena mogućnost izbora, a taj se izbor u velikom broju slučajeva ponajprije prezentira na internetu.
Na početku svake godine mnoge industrije pribjegavaju predviđanjima trendova u novoj godini. Tog se nije libila niti marketinška. Većina predviđanja ponovno je pokazala kako se content marketing ne miče sa trona ni u 2016. godini. Baš kao što smo pisali prije par mjeseci, premisa contenta poprilično je logična – autentičnost i osobni pristup ono su što vas čini prepoznatljivima u pomalo dekadentnom obilju prepuštenom na milosti i nemilost sve zahtjevnijih korisnika. Blog, case study, infografike i ostali oblici content marketinga prilika su da svoj proizvod učinite nezamjenjivim, a autentičnost sadržaja ono je što postaje sve bitnije i na društvenim mrežama.
Ako je vjerovati Custom Content Councilu, čak 90% korisnika smatra personalizirani sadržaj korisnim, 78% vjeruje da su organizacije koje objavljuju takav sadržaj online žele održati dobar odnos sa njima, a zadovoljan korisnik je korisnik koji se vraća, zar ne.
Stvaranje custom contenta za društvene mreže nije izmišljanje tople vode, već implementacija vašeg osobnog sadržaja u postojeću marketinšku strategiju. Imate novu ambalažu? Odlično! Poslikajte je u nekoj simpatičnoj situaciji za koju znate da bi se svidjela vašoj publici na društvenim mrežama i podijelite to s njima. Planirate ponuditi novu uslugu? Još bolje! Smislite kratak video svojstven vašoj tvrtki i podijelite ga sa svojim korisnicima! Osim što korisnici odlično reagiraju na sadržaj vlastite produkcije u odnosu na generičke stock slike, imate priliku promovirati svoj sadržaj na način na koji vi i samo vi smatrate prikladnim.
Društvene mreže savršen su način za igranje s vlastitim imidžem jer možete koristiti njihove prednosti kako bi testirali marketinške tehnike: možete stvoriti vlastiti rječnik komunikacije, kreirati vlastite hashtagove, kratke video uratke koji vam mogu koristiti i kao oglašivačka kampanja, no, možda najvažnije – možete postati prepoznatljivi i istaknuti se u odnosu na konkurenciju.
Čak i ako vas dosad nismo uvjerili da tu i tamo date svojoj kameri na mobitelu priliku i pokažete što znate, Pronašli smo još par razloga zbog kojih bi trebali razmisliti i o stvaranju vlastitog sadržaja za društvene mreže:
- Content marketing na stranici ono je što će privući ljude, no društvene mreže mjesto su gdje se stvara zajednica zadovoljnih kupaca i fokusira na dobar odnos s njima, a prepoznatljiv sadržaj odaje dojam da ste na drugoj strani vi, a ne management koji fordistički reproducira sadržaj samo zbog prisutnosti.
- Custom content poveznica je između vaših poslovnih ciljeva i onog što publika treba. Stvaranje vlastitog sadržaja na društvenim mrežama odlična je prilika da povežete vaše ciljeve s potrebama vaše publike jer će vaš sadržaj biti ‘karika koja nedostaje’. On je prilika da odgovorite na sva pitanja i prije nego budu postavljena.
- Iako je content marketing odlična ideja za promociju na internetu, on traži mnogo vremena, a to je resurs kojeg nikad nema dovoljno. Ako tek krećete u osmišljanje content marketinga na webu, društvene mreže su odličan način za testiranje kraćeg oblika content marketinga.
- Možete iskoristiti najbolje od oba marketinga: marketing na društvenim mrežama vidjet će puno ljudi zbog način komunikacije, dok će on sadržavati vaš autentični ‘potpis’ uz zabavni ili informativni sadržaj, koji je glavna premisa contenta.
- I nakraju, istraživanje Content Marketing Instituta je pokazalo da je zanimljivi i autentičan sadržaj na društvenim mrežama jedan od top tri razloga zbog kojeg ljudi prate vaš brend. A ako prate vaš brend, znat će sve i o novim ponudama i uslugama, zar ne?
- Zanimljiv sadržaj se dijeli. Društvene mreže su neprikosnoveno prve u postizanju viralnosti sadržaja, pa zašto ne iskoristiti to?
Custom content nije nova ideja, samo se proširila s web stranice na društvene mreže kako bi zaokružila cijelu priču oko vašeg brenda. Zanimljiv i informativan sadržaj ono je što prodaje, i ako vaša web stranica sadrži dovoljno takvog sadržaja za privlačenje kupaca, zašto ne bi učinili isto i na društvenim mrežama i stvorili zajednicu vlastitih brend ambasadora? Ako niste sigurni kako, slobodno nas kontaktirajte da detaljnije popričamo.
echo adrotate_group(8);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori