6 čestih grešaka u content marketingu

Naslovnica / 6 čestih grešaka u content marketingu

  1. Mićel Fadić napisao:

    Slažem se da su sve to važne informacije ali mislim da ih večina oglašivača neče do kraja razumjeti. Uvjerenja sam da je velika večina iznajmljivača E nepismena a seminari koji se održavaju su koncentrirani samo u Zagrebu i uz to skupi do boli. Nemože svatko (pogotovo početnik) izdvojiti 1500 kn. do 2500 kn. i još zbog toga putovati u Zagreb, npr. iz Komiže odakle sam ja.

    • Ana napisao:

      Mićel pozdrav i hvala na komentaru. Za cijenu seminara od 1.500 – 2.000 kn se ne bi složili da je skup ako na njemu dobijete konkretna i vrijedna znanja koja ćete primijeniti i postići rezultate, odnosno zaradu. U tom slučaju radi se o ulaganju, ne o trošku. Razumijemo da su na početku poslovanja veća i potrebno je limitirani budžet rasporediti optimalno.
      Slažemo se da je više predavanja u Zagrebu nego u Splitu, ali ih ima i u Splitu, posebno za turističke djelatnike, a neka od njih smo i mi držali. Sva predavanja i seminare na kojima sudjelujemo objavimo na našem blogu i društvenim mrežama, pa možete pratiti da budete informirani o sljedećem: http://akcija.com.hr/akcija/predavanja-seminari-konferencije-proljece-2015

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

Upiši svoju email adresu.