Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako uspješno provoditi dugoročnu community management strategiju – case study Zabranjeno pušenje

Kako uspješno provoditi dugoročnu community management strategiju – case study Zabranjeno pušenje

Zabranjeno pušenje je u trogodišnjoj uspješnoj suradnji s Akcijom doseglo brojku od preko 250.000 fanova na Facebook stranici i stvorilo prepoznatljivo mjesto za brzo informiranje i komunikaciju s fanovima.

 

Zabranjeno pušenje je kultni sarajevski bend nastao 1980. godine kao klasičan „garage“ band sastavljen od skupine klinaca koji su išli u sarajevsku II gimnaziju i dijelili istu ulicu, danas već legendarnu „Ulicu Fuada Midžića“ u kvartu Koševo. U trideset godina karijere objavili su 10 studijskih albuma, 3 kompilacije i 2 live albuma te održali nebrojeno mnogo koncerata. Suradnja s Akcijom započela je u svibnju 2011. godine, što znači da već tri godine na Facebooku, Twitteru i YouTube kanalu uspješno promoviramo grupu, singlove, koncerte i njihove velike jubileje. Posljednja dva velika obilježena su i na društvenim mrežama – izlazak 10. studijskog albuma i proslava 30 godina karijere.

 

Veliki koncert u Sarajevu povodom 30 godina karijere (prosinac 2013.)

Veliki koncert u Sarajevu povodom 30 godina karijere (prosinac 2013.)

 

Izazov

Autentično i redovito promovirati grupu koja postoji 30 godina i čiji su prvi fanovi sada osobe od +40 godina. Približiti stariji sadržaj (glazbu) mlađim generacijama, ali i promovirati nove pjesme pored mnoštva starijih i prepoznatljivih pjesama grupe. Sadržaj objavljivati i komunicirati u vrijeme kada su fanovi najaktivniji, a to je u večernjim satima. Zabranjeno pušenje je popularno u svih 6 zemalja bivše Jugoslavije stoga je potrebno kreirati sadržaj prikladan za svih 6 kulturološki različitih zemalja, ali i ostati originalan u stilu Zabranjenog pušenja.

 

Ciljevi

  • Promocija nastupa i novosti vezanih za grupu (posebno novih spotova i albuma).
  • Informiranje fanova, redovita i pravovremena komunikacija.
  • Privlačenje novih fanova.

 

 

Promocija izlaska 10. studijskog albuma (listopad 2013.)

Promocija izlaska 10. studijskog albuma (listopad 2013.)

 

Kako smo postigli željeno?

  • Redovitim objavljivanjem sadržaja u vrijeme kada su fanovi najaktivniji (navečer) na Facebooku i na Twitteru.
  • Objavljivanjem raznolikog sadržaja (pjesme grupe, ali i obilježavanje različitih dana i jubileja).
  • Objavljivanjem novosti (album, singlovi…).
  • Objavljivanjem najava i vijesti iz medija o Zabranjenom pušenju (pravovremeno – redovitim praćenjem novosti vezanih za Zabranjeno pušenje).
  • Odgovaranjem na upite (o nastupima, želje i molbe fanova) i kontroliranjem sadržaja kojeg fanovi i druge stranice objavljuju na stranici Zabranjenog pušenja.
  • Kreiranjem eventova za sve koncerte kako bi fanovi bili informirani i pozvani.
  • Objavljivanjem foto albuma s koncerata.
  • Zahvalama fanovima.
  • Posebnim obilježavanjem većeg broja fanova (Kreirana 4 videa zahvale od strane Zabranjenog pušenja)
  • Oglašavanjem većih koncerata.
  • Uploadanjem novog sadržaja na YouTube kanal Zabranjenog pušenja.
  • Objavljivanjem sadržaja s YouTube kanala na društvenim mrežama kako bi se povećavao broj pregleda na YouTubeu.

 

 

Koncert u Rijeci rasprodan promocijom na društvenim mrežama (travanj 2013.)

Koncert u Rijeci rasprodan promocijom na društvenim mrežama (travanj 2013.)

 

Rezultati kampanje

  • Nakon 3 godine Facebook stranica ima preko 250.000 fanova – prosječno privučeno 7.000 fana mjesečno.
  • Prosječan mjesečni doseg Facebook stranice: 1.272.200.
  • Prosječan mjesečni talking about Facebook stranice: 23.878.
  • Broj followera na Twitteru: 2.701.
  • Broj YouTube pretplatnika: 2.826.
  • Broj pregleda videa na YouTube kanalu Zabranjenog pušenja: 2.404.461.
  • Odlični rezultati pri promociji samih koncerata.
  • Objavljena 84 foto albuma.
  • Kreirano 99 eventova.
  • Vidi web nagrada 2012. za Facebook stranicu u kategoriji „Web promocija, community servisi i social media aplikacije“.

 

 

Akcija već duže vrijeme pomaže grupi Zabranjeno pušenje u pozicioniranju na društvenim mrežama, komunikaciji s fanovima i promociji svih aktivnosti grupe. Odlični rezultati koje Akcija ostvaruje pri promociji naših koncerata i novih singlova su dokaz kvalitete i poznavanja društvenih mreža, te ćemo definitivno i dalje nastaviti suradnju s njima.

Dario Vitez, menadžer

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!