Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays
Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel rasprava i radionica.
Izazov: Kako stvoriti priču oko konferencije?
Pripreme za samu konferenciju počinju 6-9 mjeseci prije same konferencije, dok marketinške aktivnosti počinju 6 mjeseci prije. Akcija je dvije godine bila zadužena za komunikaciju s korisnicima i stvaranje priče.
Ciljevi
- Promovirati konferenciju ciljanoj skupini
- Angažirati ciljanu skupinu u kreiranju sadržaja
- Za vrijeme konferencije, uživo prenositi najvažnije događaje putem društvenih mreža
Kako smo postigli željeno?
Odlučeno je s ciljanom skupinom komunicirati putem društvenih mreža Facebook i Twitter. Uz društvene mreže, odlučeno je redovno pisati blog postove putem kojih će se predstaviti najvažniji tehnološki noviteti o kojima će se govoriti na samoj konferenciji, te raditi intervjue sa sudionicima i predavačima na konferenciji. Uz troje djelatnika Akcije, na projektu su radila i četiri Microsoft Student Partnera.
- Sve objave su brendirane logotipom konferencije
- Redovno se objavljuju vijesti vezane za konferenciju
- Redovno se objavljuju vijesti o tehnološkim novitetima
- Pišu se blog postovi i rade intervjui sa sudionicima i predavačima
- Putem Facebook oglašavanja se dodatno promovira konferencija
- Uživo se prenose najzanimljivija događanja na konferenciji
Rezultati kampanje
U dvije šestomjesečne kampanje značajno je povećan broj fanova i pratitelja, te broj posjeta na web stranicu zahvaljujući blog postovima i Facebook oglašavanju. Zahvaljujući kampanji, veliki broj novih potencijalnih sudionika je saznao za konferenciju te se informirao o sadržaju konferencije.
- +2688 novih Facebook fanova
- +467 novih Twitter pratitelja
- +1037 novih tvitova
- 74 blog posta
Suradnja s Akcijom na projektu Microsoft WinDays14 konferenciji kao i godinu prije pokazala se odličnom. Poznavanje trendova, publike i točnost u izvršavanju definiranih zadataka samo su neke od kvaliteta koji se vežu za Akciju kao podršku za društvene mreže.
Tea Krpan