Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel rasprava i radionica.

 

Microsoft WinDays konferencija

 

Izazov: Kako stvoriti priču oko konferencije?

Pripreme za samu konferenciju počinju 6-9 mjeseci prije same konferencije, dok marketinške aktivnosti počinju 6 mjeseci prije. Akcija je dvije godine bila zadužena za komunikaciju s korisnicima i stvaranje priče.

 

Ciljevi

  • Promovirati konferenciju ciljanoj skupini
  • Angažirati ciljanu skupinu u kreiranju sadržaja
  • Za vrijeme konferencije, uživo prenositi najvažnije događaje putem društvenih mreža

 

 

Kako smo postigli željeno?

Odlučeno je s ciljanom skupinom komunicirati putem društvenih mreža Facebook i Twitter. Uz društvene mreže, odlučeno je redovno pisati blog postove putem kojih će se predstaviti najvažniji tehnološki noviteti o kojima će se govoriti na samoj konferenciji, te raditi intervjue sa sudionicima i predavačima na konferenciji. Uz troje djelatnika Akcije, na projektu su radila i četiri Microsoft Student Partnera.

 

WinDays tim

WinDays14 online tim

 

  • Sve objave su brendirane logotipom konferencije
  • Redovno se objavljuju vijesti vezane za konferenciju
  • Redovno se objavljuju vijesti o tehnološkim novitetima
  • Pišu se blog postovi i rade intervjui sa sudionicima i predavačima
  • Putem Facebook oglašavanja se dodatno promovira konferencija
  • Uživo se prenose najzanimljivija događanja na konferenciji


 

Jedan dio od dvije infografike koje smo radili za konferenciju. Klikom na sliku se otvara cijela infografika.

 

Rezultati kampanje

U dvije šestomjesečne kampanje značajno je povećan broj fanova i pratitelja, te broj posjeta na web stranicu zahvaljujući blog postovima i Facebook oglašavanju. Zahvaljujući kampanji, veliki broj novih potencijalnih sudionika je saznao za konferenciju te se informirao o sadržaju konferencije.

  • +2688 novih Facebook fanova
  • +467 novih Twitter pratitelja
  • +1037 novih tvitova
  • 74 blog posta



Suradnja s Akcijom na projektu Microsoft WinDays14 konferenciji kao i godinu prije pokazala se odličnom. Poznavanje trendova, publike i točnost u izvršavanju definiranih zadataka samo su neke od kvaliteta koji se vežu za Akciju kao podršku za društvene mreže.

Tea Krpan

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!