Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako pomoću Facebooka povećati udio na hrvatskom tržištu? – Case study Viševica Energo

Kako pomoću Facebooka povećati udio na hrvatskom tržištu? – Case study Viševica Energo

Pogledajte kako je Viševica Energo povećala prodaju na hrvatskom tržištu


Iako je proizvodnja peleta započela prije 30-ak godina, tek je novo stoljeće, donoseći sa sobom ekološku svijest i prihvaćanje pojma obnovljivih izvora energije, otvorilo vrata ovom proizvodu. Dok su se još vodile diskusije o alternativnim izvorima energije, drvni su peleti – kao već davno usavršen proizvod, rapidno postali najbrže rastući obnovljivi izvor energije.

Tvrtka Viševica Energo počela je s proizvodnjom peleta u svojim pogonima u Karlovcu i Lici još 2007. godine, a kao kanal za promociju i edukaciju tržišta odabrali su i društvene mreže. Zašto društvene mreže? Zbog toga što su Viševici Energo povjerenje te kvalitetan dugoročan odnos s kupcima vrlo važni, a za ostvarivanje takvog odnosa potrebna je direktna, iskrena i otvorena komunikacija kakvu ostvaruju na društvenim mrežama.

 

Izazov

Na Facebooku, neposrednom komunikacijom, korisnicima približiti relativno nepoznat način grijanja – izvor toplinske energije, informirati i educirati javnost na zanimljiv i drugačiji način od onog kojeg očekuju te promovirati dostupnost Viševica Energo peleta u Hrvatskoj.

S obzirom na to da, na početku suradnje, tržište nije bilo dovoljno upoznato s peletima, na Facebook stranici treba biti na raspolaganju za sva pitanja i nedoumice koje korisnici imaju u vezi peleta, ali i obrazložiti zašto je grijanje na pelete bolje i ekonomičnije od onoga što trenutno koriste. Sve to na zanimljiv način i u što kraćem roku kako bi korisnici dobili stvarnu sliku brenda – pristupačan, otvoren i iskren.

 

Ciljevi

  • Relativno nepoznat izvor toplinske energije i na prvi dojam „dosadan“ proizvod približiti široj skupini ljudi. Zaintrigirati ih da „zastanu“ i pogledaju o čemu se radi.
  • Informirati korisnike o postojanju peleta te ih educirati o njihovim prednostima.
  • Informirati korisnike o dostupnosti peleta (promocija distributera na području cijele Hrvatske) i peći potrebnih za što efikasnije iskorištavanje energije peleta.
  • Što više iskoristiti „predsezonu“ i sezonu grijanja za približavanje potencijalnim korisnicima i promociju distributera.
  • Utjecati na povećanje prodaje Viševica Energo peleta.

 

 

 

 

Kako smo postigli željeno?

  • Redovitim informiranjem korisnika objavama i komunikacijom na Facebook stranici
  • Diversifikacijom sadržaja – od zabavnog /zanimljivog do konkretnih informacija i savjeta vezanih za pelete, peći i distribuciju.
  • Brendiranjem Facebook stranice u skladu s Viševica Energo brendom, korištenje slogana „Rokaj bio masu“ čime se ističe pristupačnost, neposrednost i zaigranost brenda.
  • Organizacijom nagradnih natječaja za brending, angažman i dodatnu edukaciju korisnika – SocialQuiz i SoMemory.
  • Promocijom ljetnih cijena prije sezone grijanje.
  • Organiziranim, sustavnim, redovitim, pravovremenim – 7 dana u tjednu od 8 do 23 sata uz što kraći response time – upravljanjem Facebook stranicom.
  • Promocijom svih distributera ovisno o lokaciji.
  • Korištenjem geolokacijskog targetiranja oglasa po gradovima odnosno županijama.

 

 

 

 

Rezultati postignuti u dvije kampanje po 6 mjeseci

  • Broj fanova: od 0 do 8500 fanova
  • Prosječni dnevni doseg za vrijeme trajanja kampanja – 11.012 korisnika.
  • Prosječni dnevni „engagement“ (broj angažiranih korisnika na Facebook stranici) – 117
  • Stotine odgovorenih upita za cijene, dostavu, dostupnost, korisnost, isplativost… peleta.
  • Broj igrača u natječajima = 1400 – ujedno i email adrese koje se mogu koristiti u daljnje marketinške svrhe.
  • Povećanje prodaje na domaćem tržištu. Prije kampanje omjer je bio 30:70 u korist stranog tržišta, a sada je 60:40 u korist domaćeg tržišta.
  • Povećanje broja kupaca za 25 %

 

 

 

I tako već treću sezonu Akcija uspješno “roka bio masu” na društvenim mrežama.

 

Višegodišnja suradnja s Akcijom odnosno njenim mladim inovativnim teamom na društvenim mrežama pomogla nam je pri približavanju i poboljšanju komunikacije s kupcima. Nagradni natječaji koje osmišljavaju stručnjaci iz Akcije, iz godinu i godinu povećavaju broj aktivnih sudionika, što ujedno rezultira i povećanjem prodaje.
Akciju preporučujemo i drugima, jer njihove osnovne karakteristike (profesionalizam, stručnost, inovativnost i odgovornost) su odlična kombinacija za pronalaženje izvrsnih rješenja.

Antonio Žuža

 

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!