Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako promovirati turističku zajednicu putem društvenih mreža – case study TZ Dubrovačko-neretvanske županije

Kako promovirati turističku zajednicu putem društvenih mreža – case study TZ Dubrovačko-neretvanske županije

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije brine za turističku promociju cijele županije i uz uključivanje svih lokalnih turističkih zajednica.

 

dubrovnik

 

Izazov: kako privući ciljane posjetitelje i promovirati prirodne ljepote cijele županije?

Uz svjetski poznati Dubrovnik, cilj turističke zajednice je promocija i ostalih turističkih mjesta, kako bi gosti posjetili i upoznali ostale ljepote županije. Ciljana skupina su osobe iz zemalja zapadne i sjeverne Europe te SAD-a, a oglašavanje u tim zemljama je značajno skuplje od oglašavanja u Republici Hrvatskoj.

 

Ciljevi

  • Oglašavati ciljanoj skupini i povećati broj likeova
  • Promovirati prirodne ljepote i lokacije
  • Promovirati događaje
  • Aktivno komunicirati s posjetiteljima

 

 

Kako smo postigli željeno?

Aktivno se vodi komunikacija na tri društvene mreže: Facebook, Twitter i Instagram . Na svim kanalima primarni oblik komunikacije su fotografije, a Twitter i Instagram dodatno služe kako bi se preko Search opcija na obje mreže došlo do korisnika koji pišu o Dubrovniku. Tijekom ljetne sezone Twitter je najaktivnija mreža jer veliki broj korisnika koji posjete Dubrovnik traže savjete i prijedloge upravo na Twitteru.

 

  • Redovno se objavljuju zanimljive fotografije destinacija
  • Prezentira se kompletna ponuda županije
  • Komunicira se s korisnicima na sve tri mreže i odgovara na sve upite
  • Putem Twittera i Instagrama se dolazi do novih korisnika
  • Uključuju se korisnici u stvaranje sadržaja i povećava interakcija
  • Radi se oglašavanje destinacije na ciljana tržišta


 

Rezultati kampanje

U 14 mjeseci dosadašnje kampanje na Facebooku smo okupili preko 43.000 fanova iz ciljanih zemalja. Fanovi odlično reagiraju na sadržaj i rado ga dijele svojim prijateljima.

  • 43.000 Facebook fanova
  • 1.100 Twitter followera
  • 831 Instagram follower
  • 1.200 tvitova
  • Nebrojeno puno likeova, komentara i dijeljenja sadržaja

fans

 

dbk


U cilju bolje komunikacije s potencijalnim posjetiteljima i promocije turističkih mjesta Dubrovačko – neretvanske županije odlučili smo pokrenuti projekt promoviranja putem društvenih mreža, posebno putem Facebooka i Twittera. Suradnja s Akcijom se pokazala kao dobra odluka i donijela je odlične rezultate u smislu uspješne mreže komunikacije s našim posjetiteljima.

Ivona Bijač Nikolić, odnosi s javnošću.

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!