Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako kreirati i provoditi uspješnu strategiju promocije na Facebooku? – case study Marjan voće

Kako kreirati i provoditi uspješnu strategiju promocije na Facebooku? – case study Marjan voće

Podizanje Facebook marketinške strategije „iz nule“ uvijek je veliki izazov, ali ujedno i izazov kojeg rado prihvatimo. Izgradnja kompletne marketinške strategije na Facebooku dugoročan je i sveobuhvatan proces, ali rezultati svakako vesele. Marjan voće je jedna od onih tvrtki s kojima je uvijek zadovoljstvo surađivati jer nude vrstu proizvoda s kojima je moguće ostvariti kvalitetnu, interaktivnu online prisutnost i na taj način maksimizirati mogućnosti društvenih mreža u procesu promocije branda.

 

Marjan voće je jedan od najprepoznatljivijih brandova suhog voća, orašastih plodova, sjemenki i mahunarki u Hrvatskoj. Tvrtka je osnovana 1992., ali se uvozom i doradom spomenutih kultura počinje baviti 1996. godine. U skoro 20 godina svog postojanja, Marjan voće se, kvalitetom i širinom svoje ponude, nametnulo kao tržišni lider, a Facebook kampanja koju provodimo pokazuje da i korisnici misle isto. Konstantnim ulaganjem u razvoj proizvodnje i odabirom kompetentnih kadrova, Marjan voće ne pokazuje nikakve znakove umora. Dapače, širenjem svoje ponude, Marjan voće pokazuje da ih ne zanima samo biti jedan od najboljih na tržištu, već biti prvo odredište za sve zaljubljenike u orašaste plodove i sušeno voće, ali i u gastronomiju općenito.

 

Izazov

Koristeći Facebook kao primarni komunikacijski kanal, ustoličiti Marjan voće kao prepoznatljiv brand i kao jednog od vodećih uvoznika i dorađivača suhog voća, orašastih plodova, sjemenki i mahunarki na hrvatskom tržištu. Zadatak je uspostaviti konkretnu Facebook kampanju, okupiti zajednicu zaljubljenika u Marjan voće i srodne proizvode i angažirati ih na način da daju svoj doprinos kulinarskoj kulturi kojoj pripadaju i Marjan voće proizvodi.

 

 

Ciljevi

  • Upoznati ciljanu skupinu s Marjan voće proizvodima i misijom.
  • Okupiti zajednicu zaljubljenika u kuhanje, s posebnim naglaskom na suho voće, orašaste plodove, sjemenke i mahunarke.
  • Aktivirati korisnike da stvaraju svoj sadržaj (recepte i fotografije) i dijele ga s drugim korisnicima.
  • Jasno iskomunicirati poslovnu viziju tvrtke.

 

 

 

 

 

Kako smo postigli željeno?

  • Kreirali smo Facebook stranicu Marjan voće.
  • Postavili smo sadržajne i vizualne standarde koji su relevantni ciljanoj publici.
  • Redovnim postavljanjem relevantnog sadržaja, inkluzivnim porukama i pozivom na doprinos, aktivirali smo publiku i stvorili angažiranu zajednicu.
  • Organiziranjem interaktivnih nagradnih natječaja u kojima smo ne samo dijelili Marjan voće proizvode, već aktivirali korisnike da daju svoj doprinos brandu.
  • Redovnim objavljivanjem relevantnog sadržaja, uspjeli smo iskomunicirati viziju tvrtke.
  • Stvaranje periodičnog custom sadržaja kako bi povećali sadržajnu vrijednost objava.

 

 

 

 

Rezultati postignuti u 9 mjeseci

  • Broj fanova: od 0 do 11.200 fanova.
  • Prosječni dnevni doseg na Facebooku: 3.140 osoba.
  • Prosječni dnevni „engagement“ (broj angažiranih korisnika na Facebook stranici) – 180 korisnika.
  • Dva organizirana nagradna natječaja (uskršnji i blagdanski).
  • Iznimno angažirana baza fanova – korisnici dijele recepte, slike, vlastiti sadržaj.
  • Marjan voće danas ima vibrantnu Facebook zajednicu koja je okupljena oko zajedničkih kulinarskih interesa, a koja raste iz dana u dan.
  • Marjan voće Facebook stranica je prepoznata kao odredište za zaljubljenike u gastronomiju, a pogotovo u sušeno voće i orašaste plodove.

 

 

 

 

 

Tihana MartićKao manjoj obiteljskoj tvrtki od velike važnosti nam je bilo da se naši proizvodi nađu na policama što više trgovačkih lanaca. Razvoj novih proizvoda i
Konstantan rad na poboljšanju kvalitete su bili prioritet tvrtke tako da smo u drugi plan stavili oglašavanje. Htjeli smo kanal koji je dvosmjeran. Htjeli smo direktnu komunikaciju s krajnjim korisnikom. Odlučili smo se za FB kao najjaču društvenu mrežu s ciljem da stvorimo grupu u kojoj će se korisnici osjećati dobro, dati mišljenje, ideju, kritiku.
Tim mladih ljudi iz Akcije nas je oduševio. Njihove ideje i zamisli, komunikacija s krajnjim korisnicima su zaista odlični. Na samom početku smo definirali što želimo. Dobili smo realan prikaz onoga što možemo očekivati tako da razočaranja nije bilo ni u jednom trenutku. Bili smo im podrška u prvih nekoliko mjeseci kako bi što prije naučili s kakvim proizvodima radimo, koja je politika kvalitete tvrtke, s kojim poslovnim partnerima surađujemo, odakle dolazi naša sirovina i sl.
Nama je od velike važnosti da naši korisnici budu zadovoljni, da dobiju odgovor na postavljeno pitanje i da je njima sadržaj zanimljiv. Tu nema pogreške. Tim iz Akcije koji radi na našem projektu zaista ulaže mnogo truda a ono što je nama kao tvrtki važno jeste da to rade sa srcem, i mogu reći da to uistinu vidimo.

 

Tihana Martić, voditeljica marketinga

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!