Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako promovirati prodajni asortiman pomoću Facebook igre – case study Kozmo

Kako promovirati prodajni asortiman pomoću Facebook igre – case study Kozmo

Primjer kako je Kozmo promovirao prodajni asortiman pomoću naše Facebook igre SocialMemory i privukao nekoliko tisuća igrača.

Kozmo je najveća hrvatska drogerija koje je svoja vrata svim kupcima otvorila u srpnju 2005. godine u Zagrebu, a do danas su svoju mrežu proširili na 79 prodajnih mjesta i trenutno imaju više od 400 zaposlenih. Kao tvrtka s vizijom da postanu prvi izbor kupcima u Hrvatskoj, od samih početaka poslovanja prate marketinške trendove pa su tako i na Facebooku prisutni od svibnja 2010. godine gdje uspješno promoviraju svoj asortiman i na kvalitetan način održavaju odnose s kupcima. Prije nekoliko mjeseci odlučili su kontaktirati Akciju kako bi promovirali svoj asortiman i približili ga kupcima i to organizacijom nagradnog natječaja na službenoj Facebook stranici tvrtke.

 

Kozmo

 

Izazov – kako promovirati asortiman tvrtke?

S obzirom na to da su htjeli promovirati liniju proizvoda za žene kao ciljanu skupinu znali smo da se nalazimo pred pravim izazovom. Žene su kao demografska skupina na Facebooku uključene na jako veliki broj stranica što je značilo da smo morali smisliti kreativno rješenje koje će privući pažnju ciljane skupine. SocialMemory igra za organizaciju nagradnih natječaja je bila pravo rješenje za naš izazov.

 

Ciljevi natječaja

  • Promocija i prodaja linije kozmetičkih proizvoda za žene
  • Porast broja korisnika Kozmo Facebook stranice
  • Jačanje odnosa s postojećim korisnicima

 

 

 

 

Kako smo ostvarili ciljeve?

Željeli smo na što bolji način ostvariti sva 3 cilja za klijenta pa smo se umjesto “klasične” aplikacije za organizaciju nagradnog natječaja odlučili za igru kao pravo rješenje. Aplikacija SocialMemory  kao takva omogućava duže zadržavanje korisnika unutar natječaja od onih klasičnih, kao i veći utjecaj brenda na svijest korisnika. Sukladno tome, željeli smo prezentacijom linije proizvoda kroz spajanje 12 parova kartica Memoryja zadržati korisnike što je moguće više unutar natječaja i povećati njihovu izloženost ovim vizualima, a samim time i brendu.

 

Kozmo_SocialMemory

 

 

Rezultati kampanje

Nagradni natječaj “Budi u trendu s Kozmom” je gledajući broj korisnika te po utjecaju na rast broja korisnika ostvario odlične rezultate i to u trajanju od samo 19 dana.

  • U natječaju je sudjelovalo 3.508 korisnika iz ciljane skupine (žene iz Hrvatske starije od 25 godina ) što znači da je klijent prikupio jednako toliko kontakt podataka korisnika koje će koristiti za daljnju promociju svojih proizvoda.
  • Broj korisnika Kozmo Facebook stranice tijekom trajanja natječaja porastao je za 4.603.
  • Prosječno zadržavanje korisnika u natječaju je bilo čak 13 minuta i 37 sekunda, a cijelo to vrijeme korisnici su bili izloženi vizualima Kozmo proizvoda. Dakle, 3.508 korisnika je bilo izloženo vizualima i proizvodima/uslugama klijenta cca 47.800 minuta odnosno gotovo 800 sati. Prednost prikazivanja „oglasa“ odnosno vizuala i artikala u natječaju je u tome što korisnik svojevoljno pristupa natječaju i izlaže se brandu, a dodatno je motiviran nagradama. Samim time, pozitivno je raspoložen (želi nagradu) i pozitivno razmišlja o brandu čije vizuale gleda (taj brand mu nešto poklanja). Razlika u odnosu na TV ili neki drugi medij, je u tome što je korisniku oglas nije nametnut na određenom mjestu u određenom trenutku nego on bira kada će mu se izložiti i koliko dugo.

 

 

 

 

 

Suradnja s Akcijom se pokazala kao prava odluka i donijela je odlične rezultate na obostrano zadovoljstvo. SocialMemory aplikacija koju smo koristili za organizaciju nagradnog natječaja je ostvarila ciljeve koje smo si postavili. Linija naših proizvoda je ispromovirana, broj korisnika na Facebook stranici se znatno povećao, a korisnici su se dugo zadržavali na stranici igrajući Akcijin SocialMemory, udaljavajući se na taj način i od svakodnevnice. Korisnici su bili motivirani nagradama, ali i ovom “user friendly” aplikacijom. Svakako bih preporučila ekipu iz Akcije jer će zasigurno pronaći adekvatno rješenje i za vašu tvrtku, a pritom biti brzi i pouzdani u svom poslu. VELIKI LIKE!

Sandra Paprika, Marketing Assistant, Kozmo d.o.o.

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!