Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Croatia Full of Life & Euro 2016. – kviz aplikacija

Croatia Full of Life & Euro 2016. – kviz aplikacija

Croatia Full of Life kviz je nagradni natječaj u formi online i offline aplikacije, koja je za vrijeme Europskog nogometnog prvenstva 2016. godine u Francuskoj promovirala Hrvatsku kao turističku destinaciju.

Croatia Full of Life kviz

Dizajn aplikacije

Naš development odjel je, prema narudžbi Hrvatske turističke zajednice, kreirao responzivnu Facebook aplikaciju dostupnu na svim mobilnim uređajima, te na display panelu u navijačkom  šatoru u Francuskoj za vrijeme trajanja Eura 2016. U aplikaciji je posebna pažnja posvećena dizajnu gdje se jasnom i jednostavnom formom postiglo intuitivno iskustvo za svakog korisnika što je pozitivno utjecalo na zanimljivost i dinamiku igranja.

Croatia Full of Life - dizajn

 

 

Funkcionalnost aplikacije

Prilikom ulaska u igru, sudionici odabiru između četiri ponuđena jezika – engleski, francuski, njemački i talijanski, te se na taj način cijeli sadržaj, uključujući i kviz pitanja, prilagođava jeziku kojeg je igrač odabrao. Sama pitanja koncipirana su tako da se poznata imena hrvatskih nogometnih reprezentativaca povežu sa zanimljivim detaljem nekog od Hrvatskih gradova čime je postignut edukativan učinak i prezentacija destinacije kroz prizmu popularnih igrača.

 

Which Croatian city and Luka Modric ’s hometown is elected as the top destination by European Best Destination?
a) Zagreb
b) Zadar
c) Split

 

Takva kombinacija pokazala se efikasnom u prenošenju informacija, a igračima kviza zanimljivom. Dodatna motivacija za igru su svakako i nagrade koje sudionici natječaja osvajaju na dnevnoj i tjednoj bazi te na kraju natječaja. Istim tempom i aplikacija kreira top liste igrača na temelju ostvarenih bodova koji se osvajaju za brzinu i točnost odgovora.

 

Croatia Full of Life - funkcionalnost aplikacije

 

 

Povezivanje mobilne aplikacije s display panelom na fizičkoj lokaciji

Uspješno odrađen izazov u aplikaciji je povezivanje mobilne verzije s offline kvizom koji je bio dostupan za igranje na display panelu u hrvatskoj navijačkoj zoni u Francuskoj te motivacija igrača da posjete Facebook stranicu Hrvatske turističke zajednice i nastave s igranjem i na drugim lokacijama. U implementaciji igre s tehničkog aspekta uspješna suradnja ostvarena je s Locasticom.

 

Croatia Full of Life - onsite display

 

 

Ponosni smo što smo bili dio Hrvatske nogometne priče u Francuskoj te još jednom sudjelovali u promociji Hrvatske kao zanimljive i poželjne turističke destinacije.

 

Radove našeg development odjela pratite i na Behance profilu, a za ostvarivanje uspješne suradnje u kreiranju vaše priče javite se putem kontakt forme.

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!