Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Hrvatska poštanska banka – redizajn web stranice – koncept

Hrvatska poštanska banka – redizajn web stranice – koncept

Sudjelujući u natječaju Hrvatske poštanske banke za redizajn web stranice u pogledu informacijske strukture te vizualnih elemenata, kreirali smo moderan koncept stranice prilagođen prvenstveno korisnicima te prezentacijskim i informacijskim potrebama banke.

 

“Over the fold”

Pri prvom kontaktu s web stranicom korisnicima su prezentirane najvažnije informacije o banci, funkcionalnosti koje najčešće koriste online te izbor ostalih informacija i opcija koje ih mogu zanimati. Na taj način se korisnicima olakšalo snalaženje na stranici. Vizualno i tekstualno su prezentirane brend vrijednosti.

akcija_case_study_hpb_2

Korisničko iskustvo

S obzirom na to da je internet bankarstvo jedan od najvažnijih razloga zbog kojeg korisnici posjećuju web stranicu, opcija logiranja im treba biti dostupna na najjednostavniji i najbrži mogući način. Zbog toga je smještena na vrhu naslovne sranice.

 

akcija_case_study_hpb_bankarstvo

 

Potkategorije usluga, koje su na postojećoj web stranici prikazane pomoću individualnih kartica, grupirane su u 3 glavne kategorije, vizualno prikazane ikonama i opisom uz mogućnost odabira kategorije kojoj se želi pristupiti klikom na istaknuti gumb.

 

akcija_case_study_hpb_usluge

Nove funkcionalnosti

Dodatna funkcionalnost koja je implementirana je kalkulator za izračun povrata kredita. Uz par osnovnih informacija korisnici mogu dobiti informativni izračun povrata kredita.
akcija_case_study_hpb_kalkulator

 

Dizajn

Boje brenda iskorištene su na način da korisnicima boravak i korištenje stranice budu ugodni, a  informacije pregledne,  dok su kontrastnim elementima istaknuti važni dijelovi, funkcionalnosti i „call to action“ gumbovi.

 

akcija_case_study_hpb_boje

 

Odabrana tipografija, oblik te boje gumbova kao i kreirane ikone također doprinose preglednosti i informativnosti stranice, ali i postizanju ciljeva – aktivaciji posjetitelja stranice.

 

akcija_case_study_hpb_gumb

 

akcija_case_study_hpb_ikone

 

U ovom projektu velika je pažnja posvećena dizajnu kojim se postiže zadržavanje korisnika, utječe na njihovo zadovoljstvo brendom te na postizanje ciljeva klijenta i modernizaciju web stranice.

 

akcija_case_study_hpb

Radove našeg development odjela pratite i na Behance profilu.

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!