Kako promovirati lokalne događaje preko Facebooka – case study Hotel Park Split
Kako je Hotel Park iz Splita iskoristio prednosti Facebook oglašavanja kako bi promovirao jazz večeri u hotelu i postigao odličnu popunjenost.
Jedan od najstarijih splitskih hotela, Hotel Park Split, od ponovnog otvaranja 2000. godine, slovi kao apsolutni lider usluge i kvalitete, splitske turističke i gradske ponude. Zanimljiv je i zato jer osim svoje dugogodišnje tradicije i predivne lokacije ima jednu od najboljih kuhinja. Višegodišnji prvak u tartar bifteku ne zaostaje i za ostalim delicijama koje su ga vinule u nebo i proglasile najboljim restoranom u gradu.
Izazov: Kako promovirati jazz večer korisnicima u Splitu?
Hotel je počeo organizirati jazz večeri petkom te je uprava Hotela shvatila da se moraju okrenuti efektivnijem načinu oglašavanja. Nakon prve večeri koja je protekla s manjim brojem posjetitelja uprava je odlučila angažirati Akciju za usluge Facebook oglašavanja i community managementa.
Ciljevi kampanje
- stvoriti svijest korisnika o brendu Hotela Park i svim vrijednostima koje predstavlja
- povećati angažman korisnika kroz stalnu interakciju
- zadovoljavati potrebe korisnika i odgovarati na sve upite u stvarnom vremenu
- postići da korisnici prepoznaju službenu Facebook stranicu kao pravo mjesto informiranja
- vjerno prenositi sve relevantne informacije iz ponude hotela
- stvoriti “jedan na jedan” odnos s korisnicima
Kako smo postigli željeno?
Kreirani su klasični Facebook oglasi za privlačenje korisnika na Facebook stranicu, a paralelno se provodi i druga kampanja, za promociju jazz večeri. Osim Facebook oglasa kojima se privlače korisnici na stranicu, kampanja se ponajviše temelji na kreiranju kvalitetnog sadržaja koji će te korisnike i zadržati.
- sve objave su brendirane logom hotela
- kreira se sadržaj vezan za ponudu hotela, približen korisnicima
- redovno se objavljuju foto-galerije događaja održanih u hotelu
- prisutna je stalna interakcija s korisnicima u stvarnom vremenu
- sadržaj se kreira s ciljem izgradnje vjerne zajednice korisnika
Konkretni rezultati
U trenutku preuzimanja Facebook stranice Hotela, broj korisnika je bio oko 400, dok je već nakon mjesec dana iznosio 1.350. Za vrijeme jazz večeri restoran je gotovo uvijek popunjen za što je ponajviše zaslužno Facebook oglašavanje.
Korisnici redovito „lajkaju“, komentiraju i dijele sadržaj. Na taj način se postigla veća interakcija s korisnicima, korisnici su se povezali s brendom jer i sami sudjeluju u kreiranju sadržaja na stranici, komuniciraju i dobivaju odgovore u stvarnom vremenu. Ovakvim pristupom, korisnici dobivaju na važnosti, a Hotel Park je u mogućnosti individualno pristupiti svakom upitu i komentaru.
Konstantno na stranici imamo i upite vezane za ponudu hotela, usluge koje nude, rezervacije za događaje, pa čak i vjenčanja. Korisnici su prepoznali službenu Facebook stranicu hotela kao pravo mjesto informiranja, što se pokazuje iz dana u dan sve uspješnijim na zadovoljstvo našeg klijenta, a i s tim i naše zadovoljstvo.
Nakon što smo shvatili da utjecaj radija i klasičnih marketinških kanala opada, odlučili smo se okrenuti kanalima koji donose rezultate. Odlučili smo angažirati Akciju kako bi, za početak, preko Facebooka promovirali jazz večeri koje smo u tom trenutku počeli organizirati. U samo tri dana smo uspjeli ispromovirati događaj desecima tisuća ljudi i kompletno popuniti događaj. Nakon toga smo odlučili u potpunosti prebaciti marketing na Facebook i angažirati Akciju za kompletno vođenje naše Facebook stranice. Mjesec dana nakon početka suradnje smo i dalje prezadovoljni rezultatima Facebook kampanje i sve više vjerujemo u učinkovitost novih marketinških kanala i povrat investicije u te kanale.
Mariana Pivalica, Sales&Marketing manager, Hotel Park Split