Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako pomoću Facebook oglašavanja povećati prodaju na web shopu? – case study Froddo shoes

Kako pomoću Facebook oglašavanja povećati prodaju na web shopu? – case study Froddo shoes

Froddo shoes je zahvaljujući Facebook oglašavanju privukao jako veliki broj kupaca na svoj webshop.

Već više od 15 godina Froddo je sinonim za kvalitetne dječje cipelice, koje djecu i roditelje čine sretnima. Froddo obuću stvara zanimljiv tim stručnjaka nastao u edukativnom, zabavnom i kreativnom okruženju. Froddo stvaraju: djeca, dječji psiholozi, dizajneri, roditelji.

Izvoz u više od 25 zemalja svijeta, maloprodajni lanac od 36 trgovina te web shop, samo su neki od pokazatelji koji ih svrstavaju u vodećeg nacionalnog proizvođača dječje obuće.

 

http://akcija.com.hr/case-study/tz-dubrovacko-neretvanske-zupanije

 

Izazov: kako povećati prodaju na web shopu?

Klijent ima webshop na http://shop.ivancica.hr. Uz Google oglašavanje, htjeli su Facebook oglašavanjem povećati promet i prodaju online.

Ciljevi kampanje

  • Povećanje prometa na web shopu
  • Povećanje prodaje
  • Povećanje svijesti o brendu

 

Kako smo postigli željeno?

  • Napravljen je retargeting i conversion tracking kod
  • Kreirani su oglasi s optimizacijom na klikove
  • Pomoću retargeting koda napravljeno oglašavanje ljudima koji su posjetili web stranicu

 


Froddo oglas

 

Rezultati kampanje

Kroz nekoliko mjesečnih kampanja ostvareno je značajno povećanje prodaje zahvaljujući Facebook oglašavanju. Mjerenjem putem Facebook conversion tracking i Google Analytics eCommerce točno se vidjelo koliko Facebook oglašavanje donosi direktno prodaje + u koliko prodaja je sudjelovao kao podupirući kanal.
Uz povećanje prodaje, primjetno je značajno povećanje upita i komunikacije na službenoj Facebook stranici.

  • Mjesečni doseg preko 350.000 korisnika
  • Cijena po kliku: 0.02EUR
  • Povećanje prodaje
  • Povećanje upita i interakcije

 

Svjesni smo kako za komunikaciju s potrošačima tradicionalni mediji odavno nisu dovoljni, stoga već dulje vremena naša ulaganja usmjerujemo u online oglašavanje, koje ujedno ima još jednu veliku prednost, a to je mjerljivost podataka i uloženog.
Već nakon samo nekoliko dana od startanja kampanje, povećao se broj narudžbi i upita, ali i komunikacija na službenoj facebook stranici, što je u konačnici rezultiralo prvotno postavljenim ciljem – povećanjem prodaje na web shopu.
Uz kvalitetne proizvode te ovakve rezultate kampanje, planiramo i dalje ostati usmjereni na online oglašavanje.

Eda Rain, PR & Marketing Specialist

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!