Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako povećati prodaju putem Facebooka – case study Euroshop

Kako povećati prodaju putem Facebooka – case study Euroshop

Trgovina Euroshop je korištenjem aplikacije PhotoContest promovirala svoj asortiman za maškare i ostvarila povećanje prodaje za 46%.

 

Euroshop je trgovina na malo i veliko koja je svoj prvi prodajni centar otvorila 1996. godine u Splitu, a danas se može pronaći i u Dubrovniku. Bogata ponuda dobavljača i osnivača iz Italije uključuje konfekciju za čitavu obitelj, donje rublje, igračke, papirnicu, sve za domaćinstvo te alate i opremu za vrt. Dugi niz godina oglašavali su se na različite načine, od televizijskih oglasa, radija i letaka do jumbo plakata. Međutim, prateći trendove i želeći smanjiti troškove oglašavanja bez gubitka učinka, odlučili su se približiti svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima tamo gdje oni najviše traže informacije i komuniciraju, a to su društvene mreže. Zbog toga su se odlučili na suradnju s Akcijom.

Euroshop

 

Izazov – promocija asortimana za maškare

Nakon dva mjeseca početne kampanje i dokazane dobre suradnje i rezultata, u Euroshopu su se odlučili preko Facebook stranice intenzivnije ispromovirati i prodati asortiman maškara. Za uspješnu kampanju i svladavanje izazova (potpuno novi način promocije) bila je potrebna podrška agencije kao i jako dobra komunikacija između zaduženih osoba unutar Euroshopa i Akcije.

 

Ciljevi natječaja:

  • Promocija i prodaja asortimana za maškare bez povećanja troškova promocije.
  • Povećanje broja korisnika Facebook stranice (lajkova).
  • Povezivanje s korisnicima i motiviranje da se uključe u kreiranje sadržaja na stranici.

 

 

 

 

Kako smo postigli željeno?

  • Kreiran je natječaj „S Euroshopom u maškare“ koristeći našu aplikaciju PhotoContest.
  • Redovito su objavljivani pozivi za sudjelovanje u natječaju.
  • Kreirani su Facebook oglasi koji su promovirali natječaj ciljanoj skupini.
  • Kreirani su Facebook oglasi koji su promovirali asortiman za maškare.
  • Redovito i pravovremeno je komunicirano s korisnicima Facebook stranice i Euroshopom.

 

 

 

 

Euroshop natjecaj

 

Rezultati kampanje

Korisnici su se prosječno zadržavali u aplikaciji 3 minute i 45 sekunda, što je duže od trajanja TV ili radio oglasa, a cijelo to vrijeme su bili izloženi Euroshop vizualima (logotip, boje…) i promotivnim porukama. Ovakve aplikacije okupiraju pažnju korisnika na duže vrijeme u zabavnoj i opuštenoj atmosferi čime se postiže psihološki efekt prenošenja pozitivnih asocijacija i osjećaja za brend.

  • U natječaju je sudjelovalo 1.900 korisnika, od čega je 60 onih koji su postavili svoju fotografiju.
  • Postignuto je povećanje prodaje asortimana za maškare od 46% u odnosu na prethodnu godinu uz niže troškove promocije što je direktna dobit prodajnog centra.
  • Povećanje broja korisnika Facebook stranice (lajkova) – broj fanova na stranici kada je natječaj započeo bio je 1.630, a kada je zatvoren 3.198 što je porast od 1.568 korisnika odnosno 96% u 20 dana.
  • Povezivanje s korisnicima i motiviranje da se uključe u kreiranje sadržaja na stranici – nakon završetka natječaja primijećen je veći broj lajkova na objavama, komentara i uključivanja korisnika u kreiranja sadržaja na stranici. To je direktan utjecaj natječaja, preko kojeg je većina korisnika po prvi puta započela komunikaciju.

 

 

 

 

Euroshop

 

Nakon 16 godina aktivnog oglašavanja u novinama i na radiju, htjeli smo pokušati promoviranje i na najpoznatijoj društvenoj mreži – Facebooku. Prepoznali smo tvrtku Akcija kao aktivne mlade stručnjake za društvene mreže. Odmah smo osjetili njihovu angažiranost i predanost koju pružaju klijentu. Prvi put smo naš bogati program za karneval oglašavali na Facebooku. Htjeli smo napraviti test koliki je utjecaj tog medija jer smo se na početku suradnje dvoumili da li je naša ciljana skupina aktivna na Facebooku. Cijela kampanja je bila razrađena do najsitnijih detalja i, usprkos krizi koju svi osjećamo i činjenici da je ove godine karneval trajao kraće nego lani, već na samom početku oglašavanja smo imali izvanredne rezultate u odnosu na prijašnje godine.
Odlični foto natječaj koji je osmislila Akcija nam je privukao mnogo više kupaca i aktivnih sudionika na našu Facebook stranicu. Pozitivan trend je nastavio rasti i mi smo prezadovoljni postignutim rezultatima. Novci uloženi u Facebook oglašavanje su se pokazali kao najbolji odbir jer se investicija višestruko vraća i napokon imamo mjerljive podatke. Akcija se pokazala kao izvrstan partner jer su njihovo zalaganje, ideje, ozbiljnost i poslovnost pokretač za koji nema prepreke.
Sigurni smo da je ovo tek početak naše duge uspješne suradnje.

Vanda Plazonić, voditeljica trgovine i marketinga, Euroshop prodajni centar d.o.o.

 

Kontaktirajte nas za ponudu



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!