Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako promovirati brend pomoću Facebook igre – case study Prva Liga Adidas webshop

Kako promovirati brend pomoću Facebook igre – case study Prva Liga Adidas webshop

Primjer kako je Prva liga – adidas webshop promovirao Adidas proizvode pomoću naše Facebook igre SocialQuiz i privukao tisuće igrača.

Prva liga je specijaliziran web shop s najvećom ponudom robne marke Adidas. S online prodajom počeli su u Sloveniji prije pet godina, za vrijeme kojih su doživjeli izrazit rast i 2013. godine odlučili su online prodaju proširiti i na druge države EU. Organizacijom nagradnog natječaja na službenoj Facebook stranici tvrtke glavni cilj im je bio povećati bazu korisnika za što su kontaktirali Akciju.

 

prvaliga-adidas

Izazov

Na samom početku nagradnog natječaja, Prva liga-Adidas webshop je imao samo 4.587 Facebook fanova tako da je naš klijent želio povećati taj broj i prikupiti e-mail adrese za promotivne aktivnosti. Adidas je jaki brend i znali smo da možemo ostvariti izvrsne rezultate s pravilno odabranom strategijom.

 

Ciljevi SocialQuiz nagradnog natječaja su:

  • Povećanje broja Facebook fanova na stranici („Likes“)
  • Prikupljanje korisničkih e-mail adresa u svrhu remarketinga
  • Promoviranje Adidas odjeće i obuće

 

Kako smo postigli željeno?

  • Koristeći FenixApps aplikacijuSocialQuiz.
  • Call to action za privlačenje korisnika su objavljivani na redovnoj bazi
  • Kreirani su Facebook oglasi kako bi natječaj promovirali većem broju populacije
  • Komunikacija s korisnicima na redovnoj bazi

Rezultati kampanje

  • 12.265 korisnika je sudjelovalo u nagradnom natječaju
  • Prikupljeno 11.023 e-mail adresa korisnika
  • 20.579 novih Facebook fanova na stranici
  • 00:02:47 prosječno zadržavanje korisnika

 

 

Kontaktirajte nas za ponudu