Naši radovi

Naslovnica / Case studies

Kako promovirati brend pomoću Facebook igre – case study Prva Liga Adidas webshop

Primjer kako je Prva liga - adidas webshop promovirao Adidas proizvode pomoću naše Facebook igre SocialQuiz i privukao tisuće igrača....

Kako promovirati prodajni asortiman pomoću Facebook igre – case study Kozmo

Primjer kako je Kozmo promovirao prodajni asortiman pomoću naše Facebook igre SocialMemory i privukao nekoliko tisuća igrača....

Kako povećati prodaju putem Facebooka – case study Euroshop

Trgovina Euroshop je korištenjem aplikacije PhotoContest promovirala svoj asortiman za maškare i ostvarila povećanje prodaje za 46%.  ...

Kako organizirati uspješan foto natječaj – case study Adriagate travel agency

Turistička agencija Adriagate je koristila aplikaciju PhotoContest kako bi promovirala ponudu i dodatno angažirala korisnike svoje Facebook stranice....

Kako pomoću Facebook oglašavanja povećati prodaju na web shopu? – case study Froddo shoes

Froddo shoes je zahvaljujući Facebook oglašavanju privukao jako veliki broj kupaca na svoj webshop....

Kako promovirati lokalne događaje preko Facebooka – case study Hotel Park Split

Kako je Hotel Park iz Splita iskoristio prednosti Facebook oglašavanja kako bi promovirao jazz večeri u hotelu i postigao odličnu popunjenost....

Kako promovirati stomatološke usluge preko Facebooka? – case study dr. Perković

Dr. Ante Perković je odlučio putem Facebooka promovirati svoje usluge. Akcija je pokrenula kampanju putem Facebook oglasa te time značajno povećala broj fanova stranice i broja pacijenata....

Kako kreirati i provoditi uspješnu strategiju promocije na Facebooku? – case study Marjan voće

Podizanje Facebook marketinške strategije „iz nule“ uvijek je veliki izazov, ali ujedno i izazov kojeg rado prihvatimo. Izgradnja kompletne marketinške strategije na Facebooku dugoročan je i...

Kako putem društvenih mreža promovirati nove usluge na tržištu? – case study ePošta

Pročitajte kako je Hrvatska Pošta iskoristila društvene mreže i online oglašavanje za promociju novih usluga i povećanje broja korisnika....

Kako pomoću Facebooka povećati udio na hrvatskom tržištu? – Case study Viševica Energo

Pogledajte kako je Viševica Energo povećala prodaju na hrvatskom tržištu...

Kako promovirati turističku zajednicu putem društvenih mreža – case study TZ Dubrovačko-neretvanske županije

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije brine za turističku promociju cijele županije i uz uključivanje svih lokalnih turističkih zajednica....

Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel...

Kako uspješno provoditi dugoročnu community management strategiju – case study Zabranjeno pušenje

Zabranjeno pušenje je u trogodišnjoj uspješnoj suradnji s Akcijom doseglo brojku od preko 250.000 fanova na Facebook stranici i stvorilo prepoznatljivo mjesto za brzo informiranje i komunikaciju...

Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel...

Hrvatska poštanska banka – redizajn web stranice – koncept

Sudjelujući u natječaju Hrvatske poštanske banke za redizajn web stranice u pogledu informacijske strukture te vizualnih elemenata, kreirali smo moderan koncept stranice prilagođen prvenstveno...

Croatia Full of Life & Euro 2016. – kviz aplikacija

Croatia Full of Life kviz je nagradni natječaj u formi online i offline aplikacije, koja je za vrijeme Europskog nogometnog prvenstva 2016. godine u Francuskoj promovirala Hrvatsku kao turističku...

Referada.hr web development projekt Case Study

Web platforma za studentske instrukcije – case study Referada.hr

Referada.hr je servis koji studentima zagrebačkog Ekonomskog fakulteta nudi mogućnost pripremanja za ispite tako da pristupaju instrukcijama, nabavljaju skripte ili pristupaju ispitima koji će...


Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!