Polagano smo se uhodali u novoj godini pa smo, da se prisjetimo prethodne, za vas izdvojili top 10 najčitanijih postova u 2013. godini.
1. Case study Hotel Park Split – promocija lokalnih događaja putem Facebooka
Jedan od najstarijih splitskih hotela, Hotel Park Split, slovi kao jedan od vodećih lidera u kvaliteti i usluzi grada Splita. Poznat po svojoj tradiciji, lokaciji, ali i odličnim gurmanskim delicijama, koristio je uglavnom klasične marketinške kanale, no, nakon predstavljanja tematskih jazz večeri petkom, shvatili su da se trebaju okrenuti efektivnijem načinu oglašavanja. Ovaj case study odličan je primjer kako ispromovirati lokalni događaj, povećati broj fanova i stvoriti jedinstven odnos sa korisnicima.
2. Case study Euroshop – kako povećati prodaju putem Facebooka?
Euroshop je trgovina na veliko i malo koja ima svoje prodajne centre u Splitu i Dubrovniku. Duže vrijeme su se koristili različitim tradicionalnim medijima kao sredstvom oglašavanja, međutim, prateći trendove i želeći smanjiti troškove, odlučili su se na suradnju s Akcijom kako bi promovirali svoj asortiman, uz povećanje broja fanova. Kako smo postigli željeno, pročitajte u ovom postu.
3. Vodič kroz Facebook oglase – 1. Dio
Naš kolega Petar pobliže je objasnio važnost jednog od najvećih online marketinških alata – Facebook oglasa. Kako napraviti račun za Facebook oglase, što znači CPC, a što CPM, koje su dimenzije slika potrebne za oglas, te još mnogo pojedinosti možete saznati u prvom, ali i ostalim dijelovima naše serije postova vezanih za Facebook oglašavanje.
4. Zašto i kako kreirati Facebook stranicu?
Facebook ima više od milijun i pol korisnika u Hrvatskoj, što mnogim poduzećima, udrugama i inima predstavlja odličan način za promociju i uspostavljanje kontakta s krajnjim korisnicima. U ovom postu dotakli smo se osnova svih osnova; kreiranja Facebook stranice za različite svrhe.
5. Timeline jednog CM-a – što sve Community Manager napravi u jednom danu?
Biti community manager nije samo pisanje statusa na Facebooku! Dapače, zahtjevan je to i interdisciplinaran posao koji iziskuje jako puno vremena, truda i planiranja te praćenja trendova. U ovoj zanimljivoj infografici možete pogledati kako izgleda dan jednog community managera i uvjeriti se kako je to zapravo mnogo više od onoga što ljudi smatraju.
6. Facebook gubi korisnike – hoće li propasti?
Prethodnu godinu obilježila je i vijest kako Facebook gubi milijune korisnika mjesečno, što je mnoge uzbunilo. Zašto se ne treba pretjerano obazirati na takve vijesti, piše Ilija u ovom postu.
7. Case study dr. Perković – Kako promovirati stomatološke usluge preko Facebooka?
Stomatološka ordinacija dr. Ante Perković jedna je od prvih privatnih ordinacija u Splitu, a korisnicima pruža mnoge stomatološke usluge, te najsuvremenije protetske, fiksne i mobilne radove. Promjenom trendova, dr. Perković je odlučio otvoriti i službenu Facebook stranicu za svoje ordinacije. Kako je dr. Perković povećao broj korisnika, te približio svoje usluge potencijalnim pacijentima, pročitajte u ovoj studiji slučaja.
8. Vodič kroz Facebook Power editor – Facebook oglasi na steroidima
Pričali smo već o Facebook oglasima, no, ovo je nešto sasvim drugačije. Power Editor je moćan Facebookov alat koji vam daje veliku kontrolu nad vašim kampanjama, a naša kolegica Ivana napisala je odličan vodič kako i zašto koristiti Power Editor pri oglašavanju. Obavezno štivo za sve koji žele podrobnije ući u svijet Facebook oglašavanja.
9. Kako podesiti Facebook stranicu i koristiti Insights?
Tko zapravo likea vašu Facebook stranicu? Kakav je profil vaših fanova? Kako staviti naslovnu sliku, kako provjeriti demografiju vaših fanova i još pregršt savjeta pronađite u ovom blogpostu.
10. Kako je raditi praksu u Akciji?
Praksa u struci u Hrvatskoj čini se kao nedostižna stavka mnogih ljudi. Međutim, naša Petra misli upravo suprotno; na praksu gleda kao na priznanje dosadašnjeg rada i truda, a praksa sama po sebi je razvoj vještina i znanja u dinamičnoj okolini, ali i odgovornost. Međutim, na kraju krajeva, rad s pravim stvarima, problemima i ljudima je izuzetno iskustvo koje gradi osobu. Detalje pročitajte u Petrinom postu.
To je bilo naših 10 najčitanijih postova u protekloj godini. Naravno, 2014. nas čeka; veća i zahtjevnija nego ikada, ali novi izazovi nas čine snažnijima! Nadamo se da ćete nastaviti čitati naš Akcijski blog, te da ćemo vas zainteresirati različitim novim temama i novostima u uvijek dinamičnom svijetu društvenih mreža i marketinga!
Do čitanja!
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] Najčitaniji blogpostovi ukazuju na teme koja korisnike najviše zanima. Naravno, treba uzeti u obzir da li se neki od postova promovirao na primjer kroz plaćene oglase putem Facebooka, jesu li svi postovi podijeljeni na svim društvenim mrežama… […]