Da li je moguće raditi praksu u struci u Hrvatskoj? Jednostavno i jasno – DA! Kako to izgleda i kako doći do prilike pročitajte u ovom članku.
Kad su me kontaktirali iz Akcije i ponudili mi da odradim praksu kod njih, gledala sam na to kao priznanje mom dosadašnjem radu i trudu kroz volontiranje na raznim projektima, studentskim udrugama, praksom u inozemstvu i dosadašnjem radnom iskustvu. Prijatelji su me uvijek pitali: “Zašto toliko radiš i trudiš se za malo ili ništa novaca? Zar misliš da će ti se to isplatit? Najbitnije je imati vezu!”
Htjela sam dokazati da se rad i poštenje još uvijek cijeni i napokon se to i pokazalo, isplatio se trud te sam dokazala da stvari mogu biti onako kako ih ti postavljaš, a ne drugi.
Za mene prilika da radim u Akciji je prilika za dokazivanje, a isto tako i rad u dinamičnoj okolini s mladim ljudima sa sličnim idejama od kojih mogu puno toga naučiti, ali istovremeno i podijeliti svoje znanje.
Prvi radni dan upoznala sam ekipu (zapravo već sam ih donekle znala jer smo se susretali kroz prijašnje projekte i studentske organizacije, a to samo još više dokazuje koliko znači poslodavcu kada je student proaktivan i uz fakultet se dodatno educira) koja mi je odmah olakšala sa savjetima kako započeti i snaći se u novom okružju. Koliko god nas na fakultetu učili nismo nikad spremni za odmah krenuti s radom u firmi, stoga ti mnogo znači kada je ekipa s kojom radiš otvorena i spremna pomoći. Odmah sam se i susrela s prvim zadacima te vođenjem kampanja firmi velikih imena, što je za mene u prvi trenutak izazvalo strah i razmišljanje: “Pa čekaj što oni stvarno misle da ja to mogu?”, no već na drugi mi je bilo drago da odmah radim s pravim stvarima i učim se na realnim problemima i izazovima.
Iako sam čitala dosta o community managementu prije sam smatrala kako tu ipak previše ima filozofije nego što je stvarna kompleksnost toga. Sad sam dobila priliku i da dokažem da ipak to nije tako. I gle čuda… naravno razuvjerila sam se čim su došli zahtjevniji korisnici, upiti, komentari… na koji način im odgovoriti, a da nikog ne uvrijediš, da ih potakneš na nastavak razgovora, dijeljenja, zainteresiranost za taj brand, kako ostvariti povezanost s korisnicima, a tek oglasi!? Ne zvuči više jednostavno, zar ne? I nije. Potrebno je izanalizirati korisnike, vidjeti na što reagiraju, što vole, kreirati sadržaj unaprijed… sve to u svrhu što boljeg marketinga, a to je ono što volim!
Rad u Akciji je istovremeno i zabavan, petkom su neformalna druženja, team buildinzi, opuštena atmosfera… što puno pripomaže radnoj okolini i atmosferi. Kako sam nastojala uz fakultet svoje znanje proširiti i u praktičkom smislu, rad u Akciji je sam po sebi bio idealna prilika za to. S obzirom da sam još student na Ekonomskom fakultetu u Splitu, dosta vremena još moram posvetiti i fakultetu stoga sam morala radno vrijeme prilagođavati tome, no to nije bio nikakav problem jer je radno vrijeme fleksibilno, a što je još bolje, moguće je povremeno raditi i od kuće.
Završila su moja tri mjeseca prakse i sada nastavljam raditi u Akciji. U ova četiri mjeseca mogu reći da sam puno naučila i preporučujem svim studentima i mladim ljudima željnim rada u timu vrhunskih stručnjaka i opuštenoj i zabavnoj atmosferi da se pokrenu i naprave nešto za sebe; tražite, kucajte, dodatno se educirajte, volontirajte i doći ćete do željenog radnog mjesta. Akcija i dalje zapošljava i traži nove ljude za rad na vrhunskim projektima. Uskoro i u novom uredu u Zagrebu :-).
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori